تمرین تیم فوتبال استقلال در حضور مدیرعامل این باشگاه برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری کرد.
 
بهرام افشارزاده که تا امروز در تمرین استقلال شرکت نکرده بود امروز برای اولین بار به همراه نظری جویباری در تمرین حاضر شد.
 
* با وجود آنکه اعلام شده بود تمرین استقلال بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار می‌شود اما امروز شاهد این موضوع بودیم که هواداران استقلال روی سکوها حضور داشتند و مدیرعامل این باشگاه را تشویق می‌کردند این در حالی است که از یک هفته پیش گفته شده تمرینات استقلال پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
 
* نکته قابل تأمل در تمرین استقلال حضور نمایندگان برخی رسانه‌ها بود که در این بین تبعیض به وجود آمده زیرا اعلام شده بود نمایندگان رسانه‌های گروهی حق ورود به کمپ مرحوم حجازی را ندارند اما ظاهرا باشگاه استقلال سیاست جدیدی را در پیش گرفته و بین رسانه‌ها تفاوت قائل می‌شود.
 
* داسیلوا دروازه‌بان برزیلی برای اولین بار در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و مورد تشویق طرفداران این تیم قرا گرفت.
 
* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و پس از انجام حرکات ترکیبی در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند. در این تمرینات سرمربی استقلال به صورت ویژه کار شاگردانش را زیر نظر داشت.
 
* جاسم کرار که گفته می‌شد امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد، باز هم در تمرین عصر غایب بود.
 
* تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا صبح پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان بعد از ظهر تعطیل خواهند بود. استقلالی‌ها روز سه‌شنبه راهی اردوی ترکیه خواهند شد.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/